علاقه مندی (0)
0
با ما تماس بگیرید
0123456789
0

تنظیمات قالب

پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

قابلیت تماس تصویری اینستاگرام رسما معرفی شد

نویسنده: مدیریت سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

قابلیت پخش زنده یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام محسوب می‌شود و حالا این شبکه‌ی اجتماعی می‌خواهد از این هم فراتر برود. فیسبوک در جریان کنفرانس F8 2018 اعلام کرد به‌زودی، اینستاگرام قابلیت تماس تصویری را برای کاربرانش فعال می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که برای برقراری ارتباط با دوستان خود از این قابلیت بهره ببرند.

استفاده از این مشخصه بسیار ساده است. کافی است در بالای صفحه‌ی Direct بر آیکون دوربین ضربه بزنید. ویژگی جذاب این تماس تصویری این است که در حین صحبت کردن می‌توانید تصویر را کوچک کنید و مشغول گشت‌وگذار در محیط اینستاگرام شوید.

بدون شک این یک اقدام جالب توجه از طرف اینستاگرام محسوب می­شود. هرچند هدف اصلی شبکه‌های اجتماعی امکان برقراری ارتباط بین افراد مختلف است، اما قابلیت تماس‌ تصویری یک نوع صمیمیت بیشتر را برای اینستاگرام به ارمغان می‌آورد. کاملا واضح است که اینستاگرام می‌خواهد به محیطی همه‌فن‌حریف برای برقراری ارتباط با دوستان جدید و قدیمی بدل شود و به همین خاطر همواره قابلیت‌های جدید و متنوعی را معرفی می‌کند.