علاقه مندی (0)
0
با ما تماس بگیرید
0123456789
0

تنظیمات قالب

پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

شریک موسس واتساپ این شرکت را ترک می‌کند

نویسنده: مدیریت سایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

رسانه‌های خارجی از استعفای یکی دیگر از موسسان واتساپ خبر داده‌اند. هنوز دلیل جدا شدن «جان کوم» (Jan Koum) از این شرکت به طور رسمی اعلام نشده اما گمانه می‌رود رسوایی‌های اخیر فیسبوک مهم‌ترین دلیل این ماجرا باشد.

پارسال برای اولین بار خبر جدایی یکی از موسسان واتساپ را از فیسبوک شنیدیم. در جدیدترین گزارش‌ها با خبر شدیم دومین بنیان‌گذار واتساپ هم قصد جدایی از این شرکت را دارد. این چند وقت اخیر فیسبوک درگیر حاشیه‌های مختلفی شده است. سه هفته پیش مارک زاکربرگ به عنوان بنیان‌گذار فیسبوک در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا حضور پیدا کرد و در برابر نمایندگان این مجلس درباره‌ی لو رفتن اطلاعات بیش از هشتاد میلیون کاربر این شبکه اجتماعی توضیحاتی ارائه داد. با درنظر گرفتن این رسوایی‌ها و مالکیت واتساپ توسط فیسبوک، کوم تصمیم گرفته این شرکت را ترک کند.

کوم درراستای برنامه‌ی استعفای خود گفته: «حدود یک دهه از راه‌اندازی واتساپ توسط من و بریان می‌گذرد. در طول این مسیر، سفر هیجان‌انگیزی با بهترین افراد داشتیم ولی الآن زمان رفتنم فرا رسیده تا در مسیر خودم ادامه دهم. برایم کار کردن با تیم بسیار کوچک ارزشمند بود. جالب است می‌بینم یک اپلیکیشن تا این حد در کانون توجهات است و سهم قابل توجهی از مردم جهان را جذب خود کند.» مارک زاکربرگ در جواب پست جان نوشت برای کار کردن از نزدیک با تو دلم تنگ خواهد شد. من شخصا بابت هرکاری که برای کمک به اتصال جهان انجام دادی از تو سپاس‌گزارم. هم‌چنین ممنونم بابت هر آن چه که من یاد دادی

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیاست. سرویس این پیام‌رسان اولین بار در سال ۲۰۰۹ یعنی ۹ سال پیش راه‌اندازی شد. شما نظرتان درمورد واتساپ و امکانات این پیام‌رسان چیست؟